måndag 13 oktober 2014

Ett brev till Marcus

Hej Marcus!

Fatima heter jag, och jag är en student på Vuxenutbildning i Luleå . Jag är en av de som blev väldigt inspirerad och djupt rörd av dokumentärfilmen om dig. Förre veckan tittade jag den med mina klasskamraterna och lärare, det var ganska hemskt och synd olyckan tyckte jag. Men den som var super kul att se där du aldrig ge inte upp och kämpade mycket för att kunna gå, cykla, köra bil och bero på dig själv om allting fast din läkare tänkte att du kommer aldrig att kunna gå igen!.

Det var jätte underbart att se alla dina vänner och familj var nära dig hela tiden och hjälpte dig. " Det säger ; hjälp vem du vet och inte  vet, då kommer du att få en hjälp också när du behöver ".  

Jag undrar om vad som hjälpte dig mest för att övervinna skadan och gjorde dig kämpa mer för att gå vidare i ditt liv? Vad är ditt råd till dem som har samma din situation, och även till alla som har det svårt i deras liv? Hur är det med dig nu i ditt liv? Skapade du nya målar?

Du är en stark, positiv, social, glad och en trevlig person . Hoppas dig det bästa i livet och att allt går dig väl vidare i framtiden.

Med vänliga hälsningar

Fatima ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar